Sunday, April 20, 2008

Τέλος εποχής...

Ένας απο τους πολλούς καυγάδες!Όλα αυτά βέβαια για το θηλυκό...


Μερικοί απο τους χιλιάδες Αγριόκυκνους (Cygnus cygnus) που βρίσκονται στην γύρω περιοχή



Όχι μην φοβάστε δεν θα σταματήσουμε να γράφουμε στο blog! Το τέλος αναφέρεται στην φωτογραφική μου μηχανή! Σήμερα ήταν η τελευταία εξόρμηση με αυτό το "σώμα" μια και η καινούρια μηχανή "έρχεται" την Δευτέρα. Η "μικρή" 400D μου χάρισε πολύ όμορφες στιγμές και είμαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα αποδειχτεί χρήσιμη πάλι. Η "μαμά" 40D αποτελεί σημαντική αναβάθμιση στον εξοπλισμό και ελπίζω να μου λύσει τα χέρια σε κάποια τεχνικά προβλήματα που έχω που και που..
Στην εξόρμηση τώρα...Για δεύτερη φορά σε ένα μήνα θα πω την ίδια φράση, εμπειρία που την θυμάσαι για όλη σου την ζωή! Σήμερα με ένα τοπικό επαγγελματία φωτογράφο που μου έκανε την χάρη να με φιλοξενήσει στα hide του πήγαμε να φωτογραφήσουμε τις επιδείξεις ή lekking του λειροπετεινού ή Black grouse ή Tetrao terix. Όλα τα αρσενικά μιας περιοχής μαζεύονται σε μια "ανοιχτή" περιοχή και επιδεικνύουν το φανταχτερό τους γαμήλιο πτέρωμα στα θηλυκά που παρακολουθουν από απόσταση. Οι καυγάδες συχνοί και οι ευκαιρίες για φωτογραφίες ακόμα πιο πολλές! Η όλη διαδικασία ξεκινά με το πρώτο φως και ολοκληρώνεται μετά απο 2-3 ώρες. Αυτό επαναλαμβάνεται κάθε σχεδόν πρωί για 2 περίπου μήνες!
Είναι δύσκολο να περιγράψω είτε με λόγια είτε με φωτογραφίες την εμπειρία αλλά νομίζω οτι κάθε άνθρωπος που αγαπά την φύση ακόμα και αν δεν είναι φωτογράφος πρέπει να παρακολουθήσει έστω μια φορά στην ζωή του αυτή την ιεροτελεστεία!

1 comment:

Odysseas said...

Τέτοιες εμπειρίες είναι ανεπανάληπτες !
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!