Tuesday, May 6, 2008

Park Photography

Ένα Σφυριχτάρι (Anas penelope) "σφυρίζει" στο ταίρι του!

Μια κοκκινότσιχλα (Turdus iliacus) αυτή την φορά

Ένα ζευγάρι Βουκεφάλες (Bucephala clangula) σε μια απο τις λιμνούλες

Ένας σπίνος (Fringila coelebs) τσιμπολογά στον δρόμο

Ο Νανοπρίστης (Mergellus albelus,στα δεξιά) προσπαθεί να ζευγαρώσει με την θηλυκή Βουκεφάλα ,στην μέση, ενω το αρσενικό της ,στα δεξια, την υπερασπίζεται...

Καθώς δεν έχω μεταφορικό μέσο τις περισσότερες μέρες πρέπει να περιορίζομαι για τις φωτογραφικές μου εξορμήσεις μέσα στην πόλη και σε αποστάσεις που μπορώ να φτάσω με τα πόδια ( και απο σήμερα και με ποδήλατο!). Βέβαια αυτό στην Φινλανδία δεν σημαίνει οτι δεν μπορείς να δεις και να φωτογραφήσεις αξιόλογα είδη..Όπως έχω ξαναγράψει η πόλη είναι χτισμένη μέσα στο δάσος και έτσι στα 100m απο το σπίτι μου έχω πυκνό δάσος πεύκων, 2 λίμνες με μεγάλο αριθμό παπιών και βοτανικούς κήπους με μερικά υπέροχα pond. Επίσης το πάρκο στο κέντρο της πόλης βρίθει απο ζωή , σχεδόν σε όλα τα γρασίδια υπάρχουν διάφορες τσίχλες και μικρόπουλα ενω σε μικρές λιμνούλες ξεκουράζονται πάπιες που στην Ελλάδα μόνο και μόνο η παρατήρηση τους θα ήταν γεγονός!Δημοσιεύω μερικές απο τι φωτογραφίες που πήρα σήμερα.

No comments: