Monday, February 25, 2008

Νέα απο Φινλανδία

Ακόμα ένας Σκίουρος....

Ένα μέρος απο το κοπαδάκι απο τις Βομβυκίλες

Ένα σπιτοσπούργιτο (Passer domesticus) , όχι και τόσο κοινό εδώ..

Μια Κουρούνα (Corvus corone), ένα απο τα λίγα πολυάριθμα πουλιά

Το μεγαλύτερο πάγο-κάστρο του κόσμου στην γειτονική πόλη, Kemi.

Αν και ο τίτλος της ανάρτησης είναι "νέα απο την Φινλανδία" μάλλον δεν έχω τίποτα νέο να σας γράψω. Τα πουλιά ακόμα άφαντα και μόνο σήμερα κατάφερα να ξαναδώ Βομβυκίλες πάνω απο ένα μήνα μετά την πρώτη μας συνάντηση. Είδα ένα μικρό κοπαδάκι στο κέντρο της πόλης αλλά δεν μου έκανε την χάρη να κατέβει χαμηλά έτσι ώστε να το φωτογραφίσω. Κατα τ'αλλα έχω να δω καινούριο είδος πάνω απο μήνα, ενώ τα μόνα φωτογραφικά θέματα είναι οι σκίουροι.
Σε λίγο θα ξεχάσω πως να φωτογραφίζω πουλιά....
Ο καιρός βέβαια έγινε ποιο χειμωνιάτικος με χαμηλές θερμοκρασίες (-20) και χιονοπτώσεις.
Εναποθέτω όλες μου τις ελπίδες στα τέλη Μάρτη που έχω κανονισμένα αρκετά ενδιαφέροντα ταξίδια φωτογραφικής φύσης...

2 comments:

δροσοσταλιδα said...

Οι δυο μικρες ξαδερφες σου - και μου Θεωδωρα κ Ληδα μου δειξανε το blog σου μολις. Ομολογω οτι εντυπωσιαστηκα, απο τα δυσευρετα ενδιαφεροντα που εχεις, εχοντας κ εγω τα δικα μου χουγια μ'αρεσει να ανακαλυπτω ατομα που πανε εξω απο την πεπατημενη.Οπως κ να'χει, μπραβο για τις φωτογραφιες, ειναι πολυ καλες, κ wow, birdwatching, υπεροχο!
αστάλη

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.