Saturday, May 17, 2008

Περι φωτογραφίας - About photography

Μια κοινή πρασινοκέφαλη φωτογραφημένη με ευρυγώνιο φακό - A common mallard photographed with a wide angle lens

Ξανά ένας σκίουρος!- Again a red squirrel

Ένα ακόμα ποταμογλάρονο που φωτογραφήθηκε προχθές ενώ χιόνιζε! - A common tern photographed the day before yesterday while it was snowing (again)!

Μια γαλαζοπαπαδίτσα τσιμπολογά σε μια ιτιά - A blue tit on a willow

Μερικές όταν κάθομαι μπροστά απο τον υπολογιστή μου και έχω να επεξεργαστώ τις εκατοντάδες ή χιλιάδες φωτογραφιών που τραβάω , αναρωτιέμαι γιατί το κάνω. Η απάντηση έρχεται απο μόνη της όταν βρίσκομαι στο πεδίο με την μηχανή μου και τον φακό μου. Ακόμα και αν έχω άπειρα πράγματα στο μυαλό μου , ακόμα και αν βρίσκομαι στο πολύβουο κέντρο μιας πόλης, ένα απλό σπουργίτι μπορεί να γίνει ο καλύτερος μου " φίλος" και να περάσω ώρες μαζί του , όπως ίσως έχω ξανακάνει πολλές φόρες. Κάθε μέρα έξω επιφυλάσσει κάτι νέο και αυτήν η επαφή με την φύση και τα μη ανθρώπινα πλάσματα εμένα τουλάχιστον με ισορροπεί.
Εκτώς όμως απο την προσωπική ισορροπία και ευχαρίστηση σιγα σιγα αρχίζω να συνειδητοποιώ την μεγάλη απήχηση που μπορούν να έχουν αυτές οι φωτογραφίες στους ανθρώπους και πώς μπορούν σιγα σιγά να αλλάξουν την αντίληψη τους για την φύση και να τους φέρουν πιο κοντά.Έτσι νιώθω ακόμα πιο καλά και θέλω να βγαίνω έξω πιο συχνά να και να τραβάω ακόμα πιο πολλές φωτογραφίες.

Sometimes when i sit in front of my computer having loads of photos to edit, i'm asking myself why am i doing that. The answer comes easily everytime that i'm out in the field with my camera and my lens. Even if i have hundreds of thoughts inside my mind or even if i'm in the busy city center a simple sparrow can become my best "friend" and i can spend hours with it , something i might have done several times. Every single day out in the field reveals something new and this contact with nature and the non human creatures makes me feel "balanced".
Apart from that i start realising how big influence can these photos have on simple people and that they can change their concept of nature and bring them closer to the environment. This fact makes me want to go out for photos even more often!

No comments: